אחרי שעזבה את וויז: מרב בהט מגייסת 30 מיליון דולר לקרן הון סיכון חדשה
אחרי שעזבה את וויז: מרב בהט מגייסת 30 מיליון דולר לקרן הון סיכון חדשה
עם המשקיעים בקרן נמנים אסף רפפורט ושותפים בקרנות אמריקאיות, כמו אינדקס וסקויה ■ הקרן תפעל בשוק צפוף ותשתלב בסבבי גיוס ראשוניים של חברות, בהובלת קרנות ענק אמריקאיות ■ השבוע אמרה בהט בכנס של TheMarker: "סטארט־אפים יכולים לבנות מוצרים מורכבים בתוך חודשים. המשמעות היא הזדמנות 'לחלום גבוה יותר'"



















































