איראן הצהירה שלבנון זה "קו אדום" - דקות אחרי זה דווח: "נפגעים מאש ישראלית"
N12איראן הצהירה שלבנון זה "קו אדום" - דקות אחרי זה דווח: "נפגעים מאש ישראלית"טראמפ: "אני פותר בעיות, כולל ביבי"נתניהו: "עומד על כך שנישאר ברצועת הביטחון"קרא עוד...שתף