ארה"ב תקפה שוב באיראן, לילה שני ברציפות: "ניתנה לה הזדמנות לכבד את הסכם הפסקת האש - אך היא בחרה שלא לעשות זאת"
ארה"ב תקפה שוב באיראן, לילה שני ברציפות: "לא מכבדת את הפסקת האש"
אחרי התקיפה האמריקנית אתמול בעקבות שיגורי כטב"מים לעבר ספינות בהורמוז, בסנטקום הודיעו על גל תקיפות נוסף - הפעם לאחר שכטב"ם איראני פגע במכלית שנשאה יותר מ-2 מיליון חביות נפט ליד המצר. "תקפנו תשתיות מעקב, מערכות תקשורת, אתרי הגנה אווירית ומתקני כטב"מים", מסר הצבא האמריקני











































