ב-300 מיליון שקל: שלומי נחאיסי רוכש את מתחם פלאנט ראשון לציון
ב-300 מיליון שקל: שלומי נחאיסי רוכש את מתחם פלאנט ראשון לציון
קבוצת עמי גרופ רוכשת את המתחם שכולל 24 אולמות קולנוע ושני אולמות אירועים וכנסים, כ-20 חנויות וכ-2,000 מקומות חניה ■ העסקה כוללת גם זכויות בנייה של כ-10,000 מ"ר ■ זהו המתחם ה-18 של הקבוצה, לאחר שבשנה שעברה הצהיר נחאיסי כי הוא שואף להגיע לפורטפוליו של 40-30 מרכזים מסחריים בתוך כמה שנים



































































