באיראן הציבו את לבנון כ"קו אדום", בצה"ל תקפו מחבלים חמושים סמוך לכוחות
איראן מכחישה: לא נאפשר פיקוח על מתקני הגרעין שהותקפו
רק אתמול הכריזו בכירי ממשל טראמפ כי במסגרת המגעים בשווייץ התחייבה טהרן להחזיר לשטחה את מפקחי סבא״א • דובר משרד החוץ האיראני אסמאעיל בקאאי הכחיש כי איראן תאפשר גישה למתקנים שנפגעו - ואמר כי הנוהל הקיים יימשך • מאז מלחמת 12 הימים מנעה איראן את גישת המפקחים למתקני הגרעין שלה, ובהם מאגר האורניום המועשר - והותירה תחת פיקוח רק את תחנת הכוח הגרעינית בבושהר















































