בעלי אבולעפיה: "לא הייתה לי כוונה לפגוע בביטחון המדינה"
בעלי אבולעפיה: "לא הייתה לי כוונה לפגוע בביטחון המדינה"
סניף מאפיית אבולעפיה בתל אביב נפתח מחדש לאחר שבית המשפט קיצר את צו הסגירה שניתן בעקבות החשד להעסקת שב"חים, והבעלים מחמוד אבולעפיה שובר שתיקה • טוען שמדובר בחברת כוח אדם חיצונית, מזכיר שנים של תרומה לחיילי צה"ל ולפצועי מלחמה, ודוחה כל קשר לפגיעה בביטחון













































