בעלי גגות סולאריים? דרישת התשלום של חברת החשמל נחתכה דרמטית | בלעדי
בעלי גגות סולאריים? דרישת התשלום של חברת החשמל נחתכה | בלעדי
בעקבות חשיפת גלובס כי חברת החשמל מתכננת לגבות אלפי שקלים בדיעבד מבעלי גגות סולאריים, רשות החשמל הודיעה שהגבייה תהיה על תקופה של חצי שנה • חברת החשמל תספוג עלות של 22 מיליון שקל, והשאר יושת על הציבור












































