דיונים של 30 שנה הסתיימו: האם נמצא הפתרון לבעיית הפקקים בישראל?
אחרי דיונים של 30 שנה: שינוי משמעותי בתחבורה הציבורית בישראל
ועדת הכלכלה אישרה את הצעת החוק של רגב וסמוטריץ', וניהול התחבורה הציבורית יעבור מהממשלה לרשויות המקומיות • בשלב ראשון, יוקמו רשויות מטרופוליניות בירושלים, גוש דן וחיפה • התקווה: המהלך יקל על העומס בכבישים




























































