הודעת צה"ל על התקיפה בדרום לבנון - והתגובה של חיזבאללה: "הפרה של הפסקת האש"
"הסרת איום מיידי": התקיפה החריגה של צה"ל בלבנון - והתגובה של חיזבאללה
באיראן אמרו כי "הקו האדום" הוא מתקפות על ביירות ודרום לבנון, מעט לאחר מכן תקף צה"ל באזור נבטיה מחבלים חמושים. בלבנון טענו: "אזרחים הותקפו, שניים נהרגו". חיזבאללה: זו הפרת הפסקת האש. איראן סותרת את ואנס: "לא נאפשר את כניסת פקחי סבא"א למתקני הגרעין שניזוקו". רוביו יגיע למפרציות - ולא לישראל

























































