הישראלים חזרו לקניונים: זה המתחם שהרוויח הכי הרבה
makoהישראלים חזרו לקניונים: זה המתחם שהרוויח הכי הרבההישראלים חזרו לקניונים: מי המתחמים שהרוויחו הכי הרבה?נתוני חברת RIS מצביעים על חזרה של הצריכה הפרטית לאחר ההאטה במרץ. הפאוור סנטרים והקניונים רושמים עלייה, כשדווקא מרכזי הקניות בפריפריה מובילים את המגמהקרא עוד...שתף