הפרקליטות: אוריך טען שהוא מחליף טלפון כל חצי שנה, והתברר שזה קורה אחת לשנתיים; באופן "מקרי" הוא החליף אחרי מעצרו של פלדשטיין
הפרקליטות: אוריך "הוכיח" שהוא משבש; מאסר עולם זה מלחיץ
נציגת הפרקליטות אמרה היום (חמישי) בבית המשפט כי יונתן אוריך טען שהוא מחליף טלפון פעם בחצי שנה, ובחקירה התברר שזה קורה רק אחת לשנתיים – ובאופן "מקרי" הוא החליף טלפון יום אחרי מעצרו של פלדשטיין, העלים את הראיה המרכזית. "זה אדם שהוכיח שהוא משבש", אמרה, "כתב אישום עם עונש מאסר עולם זה מלחיץ". פרטים נוספים […]
















































