חבר פרלמנט לבנוני מחיזבאללה: הרשויות לא יוכלו לאכוף את ההסכם - אלא אם כן תיפתח מלחמת אזרחים
ישראל ולבנון חתמו על הסכם מסגרת. רוביו: "יש הרבה עבודה לפנינו"
הצדדים חתמו על ההסכם לאחר ימי דיונים מפרכים, כשהובהר שצה"ל יישאר בגבולות הקו הצהוב במדינה. נתניהו הבהיר: "ההישג החשוב ביותר הוא שישראל נשארת ברצועת הביטחון". רוביו בירך: "הצעד הראשון הזה הוא לעיתים הקשה ביותר, אבל הוא גם החשוב ביותר"











































