טראמפ: ככל שאיראן תמשיך להפר את הפסקת האש, נאלץ לפעול באמצעים צבאיים. אם זה יקרה - הרפובליקה האסלאמית לא תתקיים
ארה"ב תקפה באיראן לילה שני ברציפות. סנטקום: תגובה לתוקפנותה בהורמוז
לפי פיקוד מרכז של צבא ארה"ב, התקיפות הן תגובה לפגיעה במכלית נפט באמצעות כטב"מ שהתרחשה מוקדם יותר היום. "איראן לא כיבדה את הסכם הפסקת האש כאשר היא שיגרה את הכטב"ם"














































