כנופיית תמ"א 38: העבריינים שפושטים על הבניינים בתל אביב
פושטים בלילות על הבניינים - וגונבים דודי שמש ובלוני גז
התושבים בצפון הישן של תל אביב התלוננו במשטרה על התופעה שבה גנבים פושטים על בניינים שמיועדים להריסה וגונבים רכוש יקר. "התעוררנו בבוקר ונחרדנו לגלות שגנבו את הקולטים, המדחסים של המזגנים ובלוני הגז"













































