לאחר חיסול חוליית המחבלים, חיזבאללה מצהיר: "הפרה בוטה של הפסקת האש"
צה"ל מאשר: תקפנו מחבלים בדרום לבנון
לאחר הדיווחים בלבנון על שני הרוגים ומספר פצועים בעיירה נבטיה אל-פוקא, בצה"ל מסרו כי הותקפה חוליית מחבלים חמושים שפעלה סמוך לכוחות במרחב רכס עלי א-טאהר. בתגובה, חיזבאללה הגיב לתקיפה: "פעילות האויב מהווה הפרה בוטה של הפסקת האש"

















































