מניות השבבים צללו בוול סטריט; נאסד"ק איבד 2.2%; הנפט מחק את עליות המלחמה
מניות השבבים צללו בוול סטריט; נאסד"ק איבד 2.2%; הנפט מחק עליות המלחמה
התנודתיות של מדד נאסד"ק - הגבוהה מאז 2024 ■ הזהב נסוג ב-5% תוך שלושה ימים עקב התחזקות הדולר וציפיות להעלאת הריבית ■ הדולר מתחזק בעולם לרמתו הגבוהה ביותר זה למעלה משנה ■ ביטקוין בשפל של שבועיים: נסוג מתחת ל-62 אלף דולר




























































