נראה שבכאן 11 לא סומכים על המונדיאל. לא נותרה ברירה אלא לעבור למתחרים | דעה
הארץנראה שבכאן 11 לא סומכים על המונדיאל. לא נותרה ברירה אלא לעבור למתחרים | דעהברור שהייתי לוחץ יד למסי, לא הייתי מהסס. אבל החגיגה הזאת יצאה משליטהנדמה שבכאן 11 לא סומכים על המונדיאל. במקום לתת לטורניר להיות האירוע, הם מנסים להפיק סביבו עוד אירוע. לא נותרה לי ברירה אלא לעבור למתחריםקרא עוד...שתף
ynetנתניהו עונה לאיזנקוט: "אם צריך להיכנס ללבנון - נכנסים ללבנון. למי אכפת שזה בית קברות פוליטי?" | ישיר