נתניהו: "ישראל נשארת ברצועת הביטחון, נאפשר לצבא לבנון להתארגן לתפוס שטח"
הכרה הדדית בריבונות - ונסיגה: ישראל ולבנון הכריזו על הסכם מסגרת
רוביו הכריז על הסכם מסגרת לאחר ארבעה ימי שיחות בוושינגטון, לצד שגרירי ישראל ולבנון שחתמו על ההסכם. גורמים שנחשפו לשיחות אמרו שהיה זה סבב השיחות "הגרוע ביותר" - אך שוב האמריקנים לחצו להגיע להסכמות. צבא ארה"ב יפקח על אזורי הפיילוט, בינתיים צה"ל יישאר על הקו הצהוב - ולא ייסוג מהבופור





































