שעות אחרי ההרס | שלומית כלאב מצהירה: בשבת כבר ניכנס לבית חדש | ראיון
שעות אחרי ההרס | שלומית כלאב, אם לשמונה, מצהירה: בשבת ניכנס לבית עם מפה לבנה
לאחר הרס ביתה בגבעת בית ענות לפנות בוקר, שלומית כלאב, אם ל-8 ילדים, מספרת לערוץ 7 על הכאב, האמונה וההחלטה להמשיך. "הפינוי הוא קשה וכואב, אבל אנחנו לא מתייאשים ולא מתאכזבים".

























































