תביעת מיליונים נגד הרופא הבכיר: "אני לא מאחלת לאף אישה לעבור את מה שעברתי"
N12תביעת מיליונים נגד הרופא הבכיר: "אני לא מאחלת לאף אישה לעבור את מה שעברתי"פרשת הביציות: מטופלת תובעת את הרופא ב-2.5 מיליון שקליםהגר איזק לוי תובעת את פרופ' יעקב לברון בגין רשלנות רפואית והנזקים הנפשיים שנגרמו לה • "אני לא מאחלת לאף אישה לעבור את מה שעברתי", אמרה הגר ל-N12קרא עוד...שתף
הארץעימות עם טראמפ או התנגשות עם בג"ץ? בליכוד תוהים כיצד ינסה נתניהו להוציא מצביעים מהבית | רוית הכט