תקיפות התגובה של איראן, והאיום של טראמפ: "ייתכן שיגיע הרגע, והיא תחדל מלהתקיים" | כל העדכונים על ההסלמה במפרץ
ארה"ב שוב תקפה באיראן, טראמפ שוב איים: "אולי נשלים צבאית את העבודה"
ארה"ב תקפה לילה שני ברציפות במצר הורמוז, לאחר שכטב"ם איראני פגע במכלית שנשאה יותר מ-2 מיליון חביות נפט. "הותקפו תשתיות מעקב, מערכות תקשורת, אתרי הגנה אווירית, מתקני כטב"מים ויכולות הנחת מוקשים", מסר סנטקום. איראן תקפה בתגובה בבחריין ובכוויית, טראמפ: "אם נשלים את העבודה צבאית - היא לא תהיה קיימת יותר". משמרות המהפכה: "בסיסים אמריקניים באזור יחוו גיהינום"




























































