בבית הכנסת של הכי קיצונים: "ציונים הם נוצרים. אנחנו לא שייכים למדינה. אנחנו בגלות"
"אנחנו לא שייכים למדינה והיא לא יכולה לחייב אותנו שום דבר. אנחנו בגלות"
ההתפרעות האלימה בחצר ביתו של השופט סולברג? "עשינו את המעט שהיינו צריכים. הוא יושב עם כיפה ומורה לעצור לומדי תורה". הסנקציות נגד משתמטים? "רדיפה נגד חרדים. למדינה אין זכות לבטל לי, כאזרח שמשלם מס, הנחות ברב קו ובארנונה". המפלגות החרדיות? "יותר גרועים מח"כים חילונים. הם משתתפים בהצבעות של המדינה, שהיא איסור". ביקור בשכונת רמת בית-שמש ב', שהפכה לנחלתם של החרדים הקיצונים














































