בכירים ישראלים מבהירים: "ישראל תישאר בשטח הקו הצהוב בלבנון - עד להשלמת פירוק חיזבאללה מנשקו"
לאחר ארבעה ימי מו"מ: ישראל ולבנון צפויות לחתום על הסכם מסגרת
בתום סבב שיחות נוסף, שתי המדינות יכריזו על הסכם יחד עם נספח ביטחוני שאושר לצידו. החתימה צפויה להיערך במחלקת המדינה האמריקנית. "המטרה המשותפת שלנו היא לשים סוף למעגל האלימות - אחת ולתמיד", הבהיר בכיר אמריקני. אלה פרטי ההסכם המסתמן












































