גורם מדיני בכיר: המטרה לסיים את הסכסוך - ולהגיע להסדר שלום | צפו בשגרירים חותמים על ההסכם בוושינגטון
הכרה הדדית בריבונות - ונסיגה: ישראל ולבנון הכריזו על הסכם מסגרת
בכירים ישראלים אמרו כי הצדדים צפויים להכריז על הסכם מסגרת לאחר 4 ימי שיחות בוושינגטון. גורמים שנחשפו לשיחות אמרו שהיה זה סבב השיחות "הגרוע ביותר" - אך שוב האמריקנים לחצו להגיע להסכמות. צבא ארה"ב יפקח על אזורי הפיילוט, בינתיים צה"ל יישאר על הקו הצהוב - ולא ייסוג מהבופור











































