דודו של באסל סויד סופד: "הוא התגייס מיד אחרי 7.10 ושירת בלי לקטר אף פעם - נתן את חייו כדי לתרום ולעזור לאחרים" | לוסי וג'קי
"הוא נתן את חייו כדי לתרום ולעזור לאחרים" - קטעים משידור
רס"ר (במיל') באסל סויד, בן 32 מכפר פקיעין, נהג בגדוד 75, נפל בתאונה מבצעית בדרום לבנון. דודו, זכי, ספד לו היום (חמישי) אצל לוסי אהריש וג'קי לוי בגלצ: "הוא התגייס מיד אחרי 7.10 ושירת בלי לקטר אף פעם - נתן את חייו כדי לתרום ולעזור לאחרים".
















































