הבכיר שענקית הדיפנס טק אנדוריל מנסה להחתים בישראל והמפעל המתוכנן | בלעדי
אנדוריל מתכננת להקים מפעל בישראל ומחזרת אחר מח"א לשעבר | בלעדי
לגלובס נודע כי מייסד חברת הדיפנס-טק הצומחת בעולם אנדוריל מעוניין להקים מפעל בישראל ולגייס את אלוף (מיל') עמיקם נורקין, שותף־מנהל בקרן אייס קפיטל, כמנהל הפעילות בארץ • כניסתה לישראל של החברה, שהשלימה בחודש שעבר סבב גיוס לפי שווי של 61 מיליארד דולר, צפויה לתת דחיפה לשוק התעשיות הביטחוניות המקומי



























































