"היה על המניה הזאת באזז בעיתונות הכלכלית, אבל אני מופסדת עליה 40%" | שוק ההון למתחילים
"היה על המניה הזאת באזז בעיתונות הכלכלית, אבל אני מופסדת עליה 40%"
שוק ההון למתחילים | תניר קון עמבר החלה להשקיע בשוק ההון אחרי החתונה, כשהיא ובת זוגה ראו שיש להן סכום שהן יכולות לחסוך ■ 63% מההשקעות נמצאות כיום בקרן כספית, כדי לשמש אותה בחופשת לידה הקרובה ■ "ההשקעה הכי פחות מוצלחת שלי היא מניית DSIT, שהונפקה בבורסה במהלך המלחמה השנייה עם איראן"







































