המשקיעים חיכו לסוף טוב שהיה מזניק את הבורסה — אבל זה לא קרה
המשקיעים חיכו לסוף טוב שהיה מזניק את הבורסה — אבל זה לא קרה
כשראש הממשלה נתניהו דיבר לפני שנה על שבירת הציר האיראני, אפשר היה לדמיין שקט ושגשוג כלכלי אדיר באזורנו ■ המטרה הזאת לא הושגה, וישראל נכנסה למצב מאוד לא נוח מול טראמפ ומול איראן ■ הכלכלן הראשי במיטב דש: "ייתכן שבנקודת הזמן הזאת המשקיעים משאירים מקום גם לתרחישים לא סימפטיים — מדשדוש ועד סבבי לחימה נוספים"


























































