"הקו האדום" האיראני, הדיווח החריג על הרוגים בלבנון - והדילוג האמריקני על ישראל
סגן נשיא ארה"ב אמר כי הושגה הסכמה על כניסת פקחי סבא"א, אבל בטהרן אמרו: "לא נאפשר את הגעתם למתקני הגרעין שניזוקו". שגריר איראן בז'נבה: "הקו האדום שלנו - מתקפות על ביירות ודרום לבנון". דיווח: שני הרוגים מירי צה"ל. מזכיר המדינה ינסה "למכור" את ההסכם למדינות המפרץ - ולא יגיע לישראל








































