הקשחת נהלי הפתיחה באש בעזה - ותסכול הלוחמים: "הפיקוד זחוח" | פרסום ראשון
הקשחת נהלי הפתיחה באש בעזה - ותסכול הלוחמים: "חמאס בודק אותנו, הפיקוד זחוח"
פרסום ראשון: קצינים שפועלים בקו הצהוב ברצועה שיתפו כי מפקד אוגדת עזה הנחה לשנות את אופן יישום ההוראות, וכי כעת ההנחיה היא לבצע נוהל מעצר חשוד למי שחוצה את הקו במקום "ירי על מנת". בצה"ל דחו את הטענות, הקצינים התעקשו: "תחילתו של מדרון חלקלק. אנחנו רואים את ההתארגנויות של חמאס"


























































