ואנס: "רצינו לבנות מנגנון תיאום - כך שאם יש חילופי אש בלבנון תהיה דרך לעצור את זה"
ואנס בהצהרה משווייץ: "המנגנון יבטיח שמצר הורמוז יישאר פתוח"
לאחר 18 שעות של משא ומתן בין איראן וארצות הברית במסגרת השיחות בשווייץ, סגן הנשיא ג'יי.די. ואנס אמר בהצהרה כי " רצינו לבנות מנגנון שישמור על מיצר הורמוז פתוח. הוא פתוח, ספינות עם נפט זורמות". בנוסף, התייחס ואנס גם למנגנון התיאום למניעת סכסוכים שיוקם בלבנון ואמר: "רצינו לבנות מנגנון תיאום כדי שאם יש ירי, אם […]
























































