זו הסיבה שבגללה עשויה ישראל להפוך לבסיס קדמי של צבא ארה"ב
סכנת החשיפה במפרץ: כך עשויה ישראל להפוך לבסיס קדמי של צבא ארה"ב
לאחר שבמהלך המלחמה מול איראן הוצבו בישראל יותר מ-6,000 חיילים אמריקנים, לוואלה נודע כי במשרד הביטחון קיבלו איתותים על כוונה להאריך חוזי התקשרות עד 2030, ובמערכת הביטחון יש מי שרואים בהקמת בסיסים אמריקנים בישראל מהלך אסטרטגי חשוב









































