יוסטון, יש לנו בעיה: SpaceX צללה ב־16.4%; נאסד"ק נחלש ב־1.3%
כלכליסטיוסטון, יש לנו בעיה: SpaceX צללה ב־16.4%; נאסד"ק נחלש ב־1.3%נאסד"ק ירד ב־1.3%, SpaceX צללה ב־16.4%, אלפבית איבדה 5%מדדי אירופה נסחרים בעליות מתונות תחת השפעם השיאים בוול סטריט. הנפט מסוג ברנט יורד ב-1% בעקבות ההסכם בין ארה"ב לאיראן. כל הפרטים על המסחר בבורסות.קרא עוד...שתף