ישראל ולבנון שבו לשולחן המו"מ. בכיר אמריקני: "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"
וואלהישראל ולבנון שבו לשולחן המו"מ. בכיר אמריקני: "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"ארה"ב: ישראל ולבנון חזרו לשולחן המו"מ - "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"קרא עוד...שתף
ישראל היוםטראמפ: "איראן הפרה בטיפשות את הפסקת האש" | הדיווח המדאיג: "לא יהיה מנוס מעמלות במצר הורמוז"