"כשלא רוצים לעבוד, מדינת הרווחה לא עובדת" / ריאיון
"כשלא רוצים לעבוד, מדינת הרווחה לא עובדת"
“הנחת היסוד של ‘מדינת הרווחה’ היא שאנשים מתאמצים לשפר את ההכנסה שלהם, אצל החרדים זה לא מתקיים"; “לא רק האמידים נושאים בנטל, אתה לוקח גם מעשירונים 4 ו־5"; פרופ’ אודי ניסן צופה שהמשך התמריצים למגזר שאינו עובד "יקריס את המערכת"













































































