לאחר ארבעה ימי מו"מ: ישראל ולבנון צפויות לחתום על הסכם מסגרת
ארה"ב: ישראל ולבנון חזרו לשולחן המו"מ - "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"
בכיר במחלקת המדינה האמריקנית מסר כי שתי המדינות קיימו סבב שיחות נוסף. זאת, לאחר 11 שעות בהן המתינו העיתונאים להצהרה או לחתימה על מזכר הבנות ראשוני - אך גילו כי לא הושגה הכרעה, ועל כן חזרו השתיים לסבב נוסף. "המטרה - שלום וביטחון ברי קיימא", הבהיר הבכיר






































