"למה אני צריך לבקש ממישהו זכות לנהל הלוויה? זה מעליב"
"למה אני צריך לבקש ממישהו זכות לנהל הלוויה? זה מעליב"
30 שנה עברו מאז נחקק החוק שמאפשר לכל אדם קבורה אזרחית, ורבים לא מודעים לאפשרות ■ אין מספיק חלקות אזרחיות, והקיימות נשלטות ברובן בידי חברה קדישא, שלא פעם מערימה קשיים על טקסים שאינם לרוחה ■ "למה אני צריך לבקש ממישהו זכות לנהל הלוויה בארץ, זה מעליב"






























































