למה הטורפים של וול סטריט לא עטים שוב על וויקס?
למה הטורפים של וול סטריט לא עטים שוב על וויקס?
ב–2022 וויקס דישדשה במכפיל וברווח, והקרן האקטיביסטית סטארבורד קנתה 9% ממנה ולחצה לשיפור הביצועים ■ כיום באותו מחיר אפשר לקנות 14% מוויקס, אך הפער שלה ממניות ה-SaaS הצטמצם ■ מול איום ה–AI, בקרנות האקטיביסטיות לא רואים פוטנציאל בענף








































































