מירי רגב: "כשמשתלם - אני טסה בחברות זרות" | "120 ואחת", עם מורן אזולאי
מירי רגב: "קראתי לחברות ישראליות להוזיל את הטיסות. כשמשתלם - אני טסה בזרות"
בריאיון ל"120 ואחת" התייחסה שרת התחבורה לסכנת ביטול רבבות כרטיסי טיסה בגלל הישארות המתדלקים האמריקניים בנתב"ג: "פועלים לאפשר את כל הטיסות בקיץ, אבל אולי המלחמה לא הסתיימה". על המצב בלבנון ובעזה: "אנחנו משלמים מחירים, אבל לא נצא משם עד שחיזבאללה וחמאס יפורקו". על סערת הפריימריז והשיריונים: "סומכת על נתניהו. הוא תמיד מנצח לנו את הבחירות". והאם ביקור המנכ"ל שלה באמירויות הוא צעד בדרך לבסיס של "פליי דובאי" בישראל?




















































