"מכוונת לשרת החינוך"
עליזה בלוך מצטרפת לפוליטיקה הארצית - טרם החליטה לאיזו מפלגה
"מכוונת להיות שרת החינוך": עליזה בלוך מצטרפת לפוליטיקה הארצית
ראש עיריית בית שמש לשעבר הודיעה הבוקר רשמית על כניסתה למערכת הפוליטית הארצית • היא שיתפה כי היא מקיימת מגעים עם מספר מפלגות לקראת הבחירות הבאות ועוד לא הצטרפה לאף מפלגה • לפני כחצי שנה דיווחנו ב"היום" כי בלוך קיבלה הצעות ממספר מפלגות באופוזיציה להצטרף אליהן






























































