"מפקירים אותנו": צה"ל הודיע לתושבים על סגירת כיתות הכוננות בקו העימות - כבר ביום ראשון
צה"ל הודיע: החל מיום ראשון כיתות הכוננות בגבול הצפון נסגרות
בפקודה צבאית שהופצה בפיקוד הצפון, נכתב כי ההחלטה התקבלה "למול החלת הפסקת האש בגזרת לבנון". גורם צבאי בפיקוד צפון אמר כי "בשלבים הבאים יקוצצו ימי המילואים גם לכיתות הכוננות בכפוף להערכת מצב"



























































