משרד הבריאות מעדכן: שני הגברים שאושפזו - לא חולים באבולה
ynetמשרד הבריאות מעדכן: שני הגברים שאושפזו - לא חולים באבולהימים ספורים לאחר אשפוזם של שני גברים שחזרו מקונגו עם חשד שנדבקו באבולה, הגיעו תוצאות שליליות. שני הגברים מטופלים בבתי החולים שיבא ורמב"םקרא עוד...שתף