נמאס לי להסתתר. אני לא תפקודית כי אני בדיכאון. דיכאון רילוקיישן
הארץנמאס לי להסתתר. אני לא תפקודית כי אני בדיכאון. דיכאון רילוקיישןלפעמים זה מסתתר תחת השם "קשיי הסתגלות", אבל מדובר בדיכאון רילוקיישןלא פשוט להודות שאת בדיכאון כשהנוף יפה, הילדים בבית ספר מצוין, והמצב בישראל מוסיף קורטוב של בושה | "הארץ" מחוץ לארץקרא עוד...שתף
כאןהרמטכ"ל בבה"ד 1: זקוקים לכל לוחם ולוחמת, לכל מפקד ומפקדת. האתגר של צה"ל הוא לאזן בין התחשבות במגוון האוכלוסיות לשמירה על מסגרת משותפת