נשיא העליון עמית על האנרכיה מול בית סולברג: "חציית קו אדום, זו מתקפה על שלטון החוק" | המכתב החריף
וואלהנשיא העליון עמית על האנרכיה מול בית סולברג: "חציית קו אדום, זו מתקפה על שלטון החוק" | המכתב החריף"מדובר בחציית קו אדום": נשיא העליון בתגובה להתפרעויות בביתו של סולברגקרא עוד...שתף