סמוטריץ' אישר: התוכנית שתאפשר לענקיות הטק לשלם מס חברות בדולרים - בישורת האחרונה
סמוטריץ' אישר: התוכנית שתאפשר לענקיות הטק לשלם מס חברות בדולרים – בישורת האחרונה
שר האוצר אמר בכנסת כי בימים הקרובים יציג האוצר חבילת סיוע להייטק להתמודדות עם השקל החזק, שתכלול הרחבת מענקים לסטארט־אפים ותמריצים לחברות רב־לאומיות להגדיל את פעילותן בישראל. במקביל, אישר את חשיפת כלכליסט ואמר כי התוכנית שתאפשר לענקיות כמו גוגל ואנבידיה לשלם חלק ממס החברות בדולרים נמצאת בשלבי גיבוש סופיים






































































