פרץ: "הבוז? אחרי שלוש שנים של מלחמה, אנחנו רגילים לזה". נבחרת ישראל חגגה את ה-0:1 על אלבניה במשחק ידידות, הקשר הוסיף: ''במיוחד כשיש בוז, אנחנו עם רעל בעיניים''. תאי עבד: ''יש תחושה טובה, משחקים בשביל...