ראשי ישיבות ההסדר: "תלמידינו יתגייסו לשריון הקיץ". הרמטכ"ל: "זקוקים לכל לוחם ולוחמת"
לאחר איום של חלק מרבני ישיבות ההסדר שתלמידיהם לא יתגייסו יותר לחיל השריון בשל פיילוט לשילוב לוחמות בטנקים, נפגשו נציגיהם עם הרמטכ"ל והודיעו שהתלמידים יתייצבו בלשכות הגיוס באוגוסט. איגוד ישיבות ההסדר: "הייתה פגישה משמעותית, עלו עקרונות לפתרון הבעיות". זמיר: "האתגר - מציאת איזון"

















































