רוביו: חיזבאללה מתכנן מתקפות נגד אמריקנים - ומאיים באופן ישיר על אזרחים | כל הפרטים מההסכם
ישראל ולבנון חתמו על הסכם מסגרת. רוביו: "יש הרבה עבודה לפנינו"
הצדדים חתמו על ההסכם לאחר ימי דיונים מפרכים, כשהובהר שצה"ל יישאר בגבולות הקו הצהוב במדינה. נתניהו הדגיש: "ההישג החשוב ביותר הוא שישראל נשארת ברצועת הביטחון", רוביו בירך: "הצעד הראשון הוא הקשה ביותר, אך החשוב ביותר", וחיזבאללה איימו: "נדבוק בנשקנו אף יותר"






































