משרד הבריאות מעדכן: שני הגברים שאושפזו - לא חולים באבולה
ynetמשרד הבריאות מעדכן: שני הגברים שאושפזו - לא חולים באבולהימים ספורים לאחר אשפוזם של שני גברים שחזרו מקונגו עם חשד שנדבקו באבולה, הגיעו תוצאות שליליות. שני הגברים מטופלים בבתי החולים שיבא ורמב"םקרא עוד...שתף
הארץהחל סבב השיחות בין ישראל ללבנון בוושינגטון; מקור: המשלחת הישראלית צפויה להציג מתווה לנסיגה הדרגתית של צה"ל